Your Ten Bucks! haha. It's Worth For you And Me, Haha.

Followers

Monday, November 1, 2010

GUNUNG BERAPI DAH SEJUK MULA MELETUP BALIK ?

Haishhh.. tak sudah sudah lagi ke perempuan ni?Ada - ada saja cerita atau status dia nak buat. Perempuan propagandahhhh betul. Ish, perempuan ni ingat HUSAIN tu boyfriend aku ke? Sedar la sikit. Husain tu abah aku. Lahir pun berbintikan husain. agak2 kau yang bukan berbintikan husain, jangan nak over macam kau anak husain boleh tak? dah lah kampung. kau dari dulu tak pernah berubah. dari sebelum kahwin sampai dah boobs lendur pun nak jugak buat orang lain bergaduh. khianat betul. dari dulu asyik LAGA LAGAKAN ORANG! menyampah la.. takde dah nak kot kot. sedar diri sikit, kau tu bukan nya anak sapa - sapa. kesian, bapak kau baik. tapi anak macam hareeemmmm. suka aku la nak kata apa, ini blog aku kan?
yang kau pegi sibuk - sibuk apehal nak baca? so, terima je la sakitnya. perempuan PROPA BETUL! 

Malang sungguh abah aku terima orang macam ni, huru hara kan keadaan. yang sama darah takde la pulak nak post status what so ever, just commented jer. yang tak sama darah pulak yang lebih - lebih. tak sedar diri betul. ape kau ingat BAPAK KAU PUNYA ke hotel tu?  kesian =__='' ! aku tak cakap pun bapak aku punya tapi kau ni acted as if itu bapak kau punya. perasan duhh! kalau dah kampung tu, suka aje nak kutuk orang. tapi buat muka suci dalam taik babi depan orang. kau la yg muka mcm kuih lapis tu. bila makin banyak lapis yang dibuka, bila last skali tengok muka macam SATAN! kesian. 


EH DATANG CONFRONT DEPAN - DEPAN LA, pengecut ! DASAR TETEK BESAR MELENDUR. haha, belum kahwin pun dah macam tu. agak - agak, banyak orang dah rasa kot before this.

**JANGAN NAK TERASA KALAU ITU BUKAN KAU!

No comments:

Post a Comment

Interesting!

LinkWithin. Lalala

Related Posts with Thumbnails