Your Ten Bucks! haha. It's Worth For you And Me, Haha.

Followers

Saturday, April 24, 2010

HASNAA HUSAIN YANG TERLAMPAU... ?!!!

okay.. KENAPA SAYA SANGAT PEMALAS LATELY NI?

1. saya malas nak update blog, blogwalking and malas segala mala... lepas tu sya bising - bising, kenapa lah blog saya kurang visitors. hah.. memang nak kena ketuk kepala! dah malas, padan dengan muka saya!

2. saya malas nak catat perbelanjaan saya untuk bisnes shawls dgn tudung kat sini korang boleh click utk tahu lebih lanjut pasal bisnes saya. =). customers punya order x catat berapa dah diorang beli, beli yang mana satu.. haisshhh! duit pun ada yg asingkan, ada yg terpakai! alamak T_T

3. bilik saya! sangat bersepah yer rakan - rakan taulan... baju 3 kotak besar! nak clear ada, nak donate pun ada, nak wat pre -loved sales pun ada, nak segala nak.. nak cuci ada! nak lipat ada, nak iron ada.. hah.. dua ni yang paling malas.

owhhh saka malas.. beransur lah engkau pergi (^_^)

4. saya nak kemas bilik.. dok cakap, nak.. nak... nak.. tapi hampeh! apa pun xde lagi. haha. :P nak kena ubah study table la. asyik dok terbaring ats katil buat saya lagi malas sambil ngadap laptop..heee.

5.okay.. i have to continue my customer's order, dona. =) she had order felt craft for brooches. alahai comel comel comel. nanti sy upload gambarnye. itupun KALAU saya rajin.. haha.. kenapa malas sangat ni?

6. saya sangat malas nak gi kelas gitar sekarang... beginner la katakan sementara nak tunggu jari kematu. anyhow, ini saya yang support sendiri, bukan bapak saya. sojangan korang nak bising - bising pulak sebab korang jeles katanya abah aku dok hambur duit kat aku, ah aku kan anak husain!. haha.. mak aku pun ada duit la. dea pun wat bisnes. bukan dok rumah, goyang bontot sambil dengar lagu Boom Boom Pow~~ ;P

7. Pinjamkanlah kekuatan mu kepada ku sebab aku terlampau malas. haha.. macam mana laaa nak kahwin nanti, tapi guys! dah kahwin nanti, bila duduk umah mak mertua, jangan la korang wat perangan haramiah yer.. mak mentua la yang masakkan sebab korang jadi menantu kesayangan.. dah tu, korang habis makan tinggalkan pinggan atas meja, basuh tangan kat sinki and masuk bilik! haha.. memang silap besar la tu.. ketuk kepala la korang nanti.. pemalas betul.. jangan bagi mak mertua give bad impression to us okay. baik yg lelaki mahupun perempuan okayy..
ape korang ingat korang superstar ker sampaikan mamk mertua kena basuh pinggan korang? supersetar pun belum lagi. dato' siti nurhaliza pun basuh pinggan lepas makan.. kan dato' ct ?

haa... korang da tengok produk simply siti?

its fine to me cuma quality dea kureng skit la dato' ct. jangan lah nak kata u pakai produk ni dato' oit. u kan banyak duit, xkan lah ni rahsia u? tak mungkin lah. mesti u pakai mcm dior, chanel, ck,dkny, estee lauder bla bla bla. bobbi brown, mac apa lagi?

hah.. kalau ko rasa ko banyak duit, branded punya orang, jangan nak busuk hati kat orang. suh laki ko beli kat ko.. *ini tidak tertuju kepada sapa2 ye rakan taulan :P*

nah... sekarang perfume saya dah habis yang ck tu... saya suka chanel parfum yg num 5 tp mahal la.. ok kumpul duit..!

perlu dapatkannya! supaya bila saya jalan, ada orang bau dan suruh laki/bf dea beli bau parfum mcm saya. kenapa ya? sebab wangi laa...


***yaa... sayalah hasnaa husain yang terlampau malas tapi tak semalas anda & tetap high class dari anda, anda sapa?

4 comments:

  1. if you are lazy, you must read my blog about Lazy :p

    ReplyDelete
  2. ahaha... ntah la. kena brainwash dgn klorox pun x jadi. nak guna ape ek?

    asal da tekad tapi selalu tak jadi. huwaaa!
    iman goyah. sob sob sob T___T

    ReplyDelete

Interesting!

LinkWithin. Lalala

Related Posts with Thumbnails