Your Ten Bucks! haha. It's Worth For you And Me, Haha.

Followers

Monday, May 24, 2010

Bila Nampak Couple Dok Menyundal Depan Aku, Bila Nampak Orang Batak Berlagak Pekan, Rasa Nak Rejam Dalam Minyak Panas!

If I were to.. Hello ini ayat Sir Bala ketika mengajar chemy,
Owh gosh, i love chemy a lots! Lalalala..

Title di atas sungguh ganas bukan...

tapi...



Tak de kena mengena dengan yang hidup atau yang mampos! so, yang pepoyo nak perasan report kat laki,bini,bapak,mak,adik,abang,akak,tok,nenek,opah, anak, ko memang celaka kan? aku dah cakap tak de kena mengena dengan korang? tak kan tak paham bahasa biol oooiii!

How jerk you were...

ohh... manusia kalau jumpa artis? nampak macam batak sangat. tak kuaso mak nak layan nehh...
jerky-ious gila nak muntah bila tengok jakun yang tak sejakun bangsa orang asli;Jakun.

"Hey, at least *** beside that ***"said somebody. WTH! 

tak kan la gah sangat kot bila snap photos dengan artis, mak nie dah naik muak nengok artis sana sini tak dok pulak nak sejakun lagi sebataks kamu wehh...
pelik tapi mak tahu heh yang kamu ni nan orang kampung. paham bebenor. mesti pandai mengurut kan kan kan? mesti pandai masak? kalau tak tahu nak masak, failed la! reject terus orang nak meminang. tapi kalau dah kahwin? alahai malangnya mak pak mentua kamu heyy...

kalau disuruhnya masak? alamat hangus la lauk dengan dapur.silap - silap meletup dapur.

"lari...lari... kebakaran.. please call 911! bomba !! bomba!!"

hahaha.. betul ke nak call bomba 911? syirik - syirik.

eh batak... nak eja tahniah dalam bahasa inggeris is congratulations. short form : congrates.

jangan la kau buek batak mu nan sorang dari kampung mali, tak tahu nak cakap/taip omputeh bebenor, poyo je lebih.. muntah den. ini tak dok congarate, congarate.. kau ingat colgate ke hahh? ohh lupa, mulut kau sangat busuk! muntah aku 10 baldi! sila baldi oh baldi.. menjelma lah dikau dihadapan ku...

haaa.. bahasa apa aku cakap eh silap.. taip ni? ntah gasaklah. janji tak sakit mata hang nak baca. hang sakit mata? sakit hati? sakit bontot?  

SILA BERAMBUS. TAK INVITE PONN!

manusia oh manusia! macam - macam perangainya.. hari ni kita heart-broken tapi saya percaya, bila dah nak kembali, pasti menerima. chewah...chewahhh! i believe in you bebeh, lap u muackss muackksss!!!

ko jeles? gi mampus, i don't give a damn to you, anyhow hell is fully reserved for u my damn darling... =)

saya redha apa yang Tuhan takdirkan untuk saya, saya redha segala yang berlaku oasti ada hikmah, mungkin dah tiba saatnya KITA muhasabah diri, bukan munasarawak yer.
Rasa sedih masih membelenggu diri tapi takkanlah takde kemaafan kot? 

Think positive... Everything happens for reasons! 

I wish my darling would have a pleasant day... 
I wish my darling would be together with me when i need him besides..Together forever and after!



P/S : Abah oh Abah! Akak nak kahwin ni.. tapi nak jemput VVVVVVVVVIPPP's SATU MALAYA, BOLLYWOODYA,HOLLYWOODYA boleh tak? takat sorang dua Tan Sri kau nak berlagak bagai nak rak orang datang kenduri kau. 
Tatak ku heran wohh.. kecik - kecik lagi aku dah keliling mereka, yang pasti gelaran tak bawak kemati, AMAL SEMASA HIDUP, DOA ANAK SOLEH/SOLEHAH, SEDEKAH JARIAH/ ILMU YANG DIAJARI..

kau... mintak hampun kat mak aku sekarang? aku? aku dah hampun pun dosa kau yang sehina - hina manusia. bhahaha.. pfffttt!

in list sapa huh?
TAN SRI, TOH SRI, DATO',DATUK,DATIN,TUAN,PUAN OHH.. ORANG KEBANYAKAN, I WELCOMED THEM MOST! CELEBRITIES NAK TAK? wajibbb...

JELES LA TU!  *ehh... kalau aku rasa aku nak bold, and make it large fonts, lantak aku la, makan duit kau ke? kau makan duit bapak aku ada laaa*

No comments:

Post a Comment

Interesting!

LinkWithin. Lalala

Related Posts with Thumbnails