Your Ten Bucks! haha. It's Worth For you And Me, Haha.

Followers

Monday, May 24, 2010

BUNUHLAH AKU JIKA ITU MEMBERIKAN MU KETENANGAN

yahh... hari ni aku, hamba,patik,saya,chek sangat sedih. Bicara hati yang sukar dimengerti malahan dicerca dan dihina.
Bukakanlah hatimu.. Tenangkanlah akalmu...
Aku fikir yang terbaik buatku bisa membuatkan dirimu gembira, tapi sangkaan ku meleset! takat didih 100 degree celcius jatuh menjunam secara mendadak kepada -100 degee celcius.

Yahh.. semua salahku. Memang salahku. Tapi bukan aku lari dari tanggungjawab. Aku tersilap menghitung, tersilap dalam perjudian masa hadapan. Aku tak tahu apa perlu aku buat.

Ditelan mati mak bapak, diluah matimu.

Aku ikut segala, aku musnah.
Aku tak ikut segala, aku musnah...

So, yang mana satu pasti buat aku?
Sunyikanlah aku dengan airmata..

Hidup ini satu perjudian..
Nyanyikanlah aku dengan lagu kecewa, kerna airmata yang tak berhenti mengalir walaupun ketika menonton wayang komedi lawak buatmu bukan untukku tak bisa mengalir.

Doaku.. Ajal Maut Jodoh Pertemuan semua ditanganMu Ya - Allah.
Aku berserah padaMU Ya- Allah.

Berikanlah aku pilihan yang terbaik.

Jika aku melukaimu, maafkanlah aku. Bukan niatku!

Jika itu pilihanmu, Aku terima dengan hati yang kecewa. Maafkanlah!

No comments:

Post a Comment

Interesting!

LinkWithin. Lalala

Related Posts with Thumbnails