Your Ten Bucks! haha. It's Worth For you And Me, Haha.

Followers

Wednesday, May 19, 2010

SHIT PIGLET PONDAN TAK DE MARUAH STALKER!

AKU NI FEMES SANGAT KE HAH? bhahahahaha...




nak bukti? ada refer link yang aku tgk kat stat aku nie search NURSHA...
kiwak btol la nak stalk aku pulak. apsal? ko sakit bontot ehh? 
ada dari kulim... location dea around mane eh? dekat dekat tasik kulim taman tunku putra ke kota kenari. aku ada ip add nie.  203.142.53.193  



korang tgk ahh.. ehh, mcm mane nak spam ip add nie huh? busuk benor kentot dea sampai aku nak pengsan!!!


u got idea stalker? aku rasa ni mesti standard kain kau da koyak nak suruh aku tolong jahitkan. bolehh!!!
meh sini.. dengan mulut longkang busuk bau air taik skali aku jahitkan! ehh.. g mampos la. jangan nak stalk orang boleh tak? kau bukan bagus mane ponnnn...

pondan!


eh, eh, aku baru perasan stalker ni guna windows xp la!!! mcm kenal jer. hahaha. jakun! walaweyy..

203.142.53.193
ni num ip add. nak call tm centre boleh tak?

boleh track diorg! fuhh! pfftt!

kalaulah ip add ni binatang tu punya, 
sial ahh ko! 
sape binatang? ntah! lol
so korang yg x berkenaan, thanks...
 yang terasa? cepat check ip add!!!

 hey hey hey!!!
PONDAN CABUK 203.142.53.193 !!!
i had blocked your ip add! bullshit!

No comments:

Post a Comment

Interesting!

LinkWithin. Lalala

Related Posts with Thumbnails