Your Ten Bucks! haha. It's Worth For you And Me, Haha.

Followers

Thursday, February 25, 2010

DAH CUKUP 1000, APA YG 1000? DUIT KE??? $$$$

Makanya.... setelah aku belek - belek blog aku tadi, 
i found that the total visits for my blog 1000 times already!

hehehe.. i'm happy! but long way to go now..
a month, a thousand, 
and it keeps forwarding... by the end of the year...
busuk - busuk pun around 12k visits laaa...
syiok... syiok..


meh kita tengok noh... pictures of steps to 1000!



maka ini... num yang cantik untuk anda yg cetek akal dan iman yang goyah nak gi magnum 4d or sport toto yg ada lambang burung kakak tua, 999!
hah.. tak pun rancangan 999... nanti mazidul akmal sidek ambush aku.. hihi.. guraw2..

xde da 999, kini bertukar wajah.. 360.
ape yg 360 aku pun tak taw. nak kata keliling dunia?
tidak!
keliling malaysia? tak sampai pun 360 pun... ahh... gasaklah!


 
naaahhh! taaaddaaaaa!!! 1000 visits for my blog!

home sweet home so..
blog sweet blog..
hehehe... meh semua pakat ramai - ramai visit lagi blog aku.. 
banyak story mahupun entry yang menarik akan datang atau selepas ini...
hihihi!


thanks for visiting and reading!
do drop comments yaaaa...

papaiii

P/S: BILA PULAK NAK DAPAT RM1K@RM1000 DARI NUFFNANG PULAK? LOL ($_$)



No comments:

Post a Comment

Interesting!

LinkWithin. Lalala

Related Posts with Thumbnails