Your Ten Bucks! haha. It's Worth For you And Me, Haha.

Followers

Thursday, February 11, 2010

SECOND HAND PERODUA VIVA AUTO 1.0, RM32K


 So, inilah kereta yang aku cerita hari tu. Used car. masih in good and tiptop condition. negotiable.
Aku tengok kat area Bagan kat Butterworth, korang gi la cari kat kampung Kastam. Kalau nak taw lebih - lebih, contact jer aku, mesej ke, comment ke.. ape - ape la. Tapi aku tak janji la kereta nie ada lagi tak.

setelah aku observed kereta ni, aku tengok tiada calar sedikit pun kat kereta ni. owner dia memang pandai jaga.

Anyway, kereta nie tahun 2009 tapi korang jangan la terkezut pulak tengok num plat dia, cuz kereta nie punya num plat is tender num. 

KOrang berminat ke? harganya rm32k. tapi kalau korang pandai tawar menawar macam gi market beli ikan terubuk seekor, hahaha, mungkin boleh dapat rendah sikit kot harga dia. sikit jela. nak banyak - banyak, gi cari besi buruk bawak gi workshop or aku advise korang sendiri yang shape the car yourself. haha.

Aku nie tak dak rezeki nak memiliki kereta nie. so, korang ape lagi? cuba ahh! mane tahu berkenan di hati!

ini perodua auto k. 1.0cc. 


p/s : Apa tengok - tengok jer, baca jer, comment la jugak! penat taip taw tak hihi.

No comments:

Post a Comment

Interesting!

LinkWithin. Lalala

Related Posts with Thumbnails