Your Ten Bucks! haha. It's Worth For you And Me, Haha.

Followers

Monday, February 1, 2010

SECOND HAND PERODUA VIVA HARGA RM22k BERBALOI KE???

Nah!!! ini dilemma saya sekarang!

APA? DILEMMA LA!
Sekali lagi?

Sayang oii... dilemma membeli secondhand car / used car.

JENIS : PERODUA VIVA
WARNA: HIJAU CAIR
CC : 850
TAHUN :2007

ape lagi yang saya ingat ehh??

berbaloi ke harga rm22k untuk kereta ini? dahla tipu saya, katanya sport rim kereta dah tukar berharga rm2k!

Bukk!!! amek kau penumbuk sulung cicit Osama Laden!

Kau tipu ahh!!

Hello MR, encik BF saya main kereta, tak payahlah bohong. tapi.. sekarang saya dalam dilemma kerana abah nak belikan kereta itu. mak pulak tak tahu yang dia almost jatuh dalam lubang kerana mereka tipu dia. please, please, pleaseeee!!!

tidakkkkk!!!!

okay, FULL STOP!

ya, harini pergi survey keta viva desrcription seperti di atas, tengok berapa harga boleh dapat. lepas da ada kereta nanti, kita convert jadi mira avy ye??







survey : BUTTERWORTH,PENANG.










p/s : anda ada comment mahupun cadangan??? ala.. jangan la malu! tolonglah....! ceyh, sep!

No comments:

Post a Comment

Interesting!

LinkWithin. Lalala

Related Posts with Thumbnails