Your Ten Bucks! haha. It's Worth For you And Me, Haha.

Followers

Monday, February 1, 2010

Kenapa Saya Sangat Malas Meng'post' Entry?

pernahkah anda (bloggies) di luar sana berasa sangat malas untuk meng'post' entry?

ini kerana saya, sangat letih dengan aktiviti - aktiviti seharian..

OH YA! SAYA SUDAH PASSED DRIVING LICENSE TESTED BY JPJ! sangat gembira!

Tester JPJ itu? Sangat busuk hati (guraw jer) kerana dia kenakan saya dengan JALAN 2, jalan yang paling susah! kena cross road bukan terus belok kiri, CROSS ROAD? ya! Cross the road! yar, saya boleh melakukan apabila itu yang diminta, lagipun kan saya di uji. orang suruh, kita buat la..

YA! SAYA SUDAH BUKTIKAN YANG SAYA BOLEH MELAKUKANNYA!

NAH! AMEK KAU, SAYA DAH PASSED PONNN!!!

No comments:

Post a Comment

Interesting!

LinkWithin. Lalala

Related Posts with Thumbnails